Naprednapretraga

Uvjeti i odredbe

 

Europcar osiguranje i zaštita

Tko smo mi

 

Mi smo EUROPCAR. Mi smo “Société par Action Simplifiée” registrirani u Francuskoj pod brojem tvrtke 542 065 305, a naš registrirani ured nalazi se u Voisins-le-Bretonneux (78690), otpravnik poslova “Le Val Saint-Quentin”, Bâtiment L, 2 rue René Caudron. Pružamo usluge iznajmljivanja vozila pod markama „Europcar“ i „InterRent“.

 

Hvala vam što ste odabrali Europcar za potrebe Vašeg vozila. Nadamo se da će vam sve to ići vrlo glatko, ali, u slučaju da to nije slučaj, u nastavku smo naveli sažetak:

 

• osiguranje koje uključimo kao dio naše usluge iznajmljivanja jer postoji zakonska obveza za to (Odredbe o osiguranju od odgovornosti za treću stranu); i

• ostale proizvode za zaštitu koje vam stavljamo na raspolaganje jer želimo biti u mogućnosti pružiti vam mir tijekom najma kod nas (odredbe II-proizvoda o zaštiti).

 

Ovi proizvodi za osiguranje i zaštitu dizajnirani su tako da pokriju vašu potencijalnu izloženost ako se dogodi bilo koja od sljedećih okolnosti tijekom iznajmljivanja i korištenja jednog od naših vozila. Bez njih ćete biti osobno odgovorni za financijske posljedice:

 

    Odgovornost prema trećoj strani znači tjelesnu ozljedu ili smrt drugih ljudi i / ili štetu na njihovoj imovini do koje dolazi uslijed nezgode ili incidenta koje možete prouzročiti. Oštećenje imovine treće strane može uključivati zgrade ili njihov sadržaj, strojeve ili osobne stvari. Trošak bilo kojeg prekida poslovanja koji je povezan s ozljedom ili smrću treće strane i / ili oštećenjem njihove imovine također će biti dio te odgovornosti.

    Oštećenje ili krađa vozila: vozilo se može oštetiti uslijed sudara ili pokušaja krađe i potrebno ga je popraviti ili može biti toliko oštećeno da je nepopravljivo i mi ga otpisujemo; ili se može ukrasti i ne vratiti

    Trebali biste biti svjesni da, ako ste vozač vozila u trenutku sudara i vi ste odgovorni za sudar koji će se dogoditi tada, dok bilo koji ozlijeđeni putnik bude pokriven našim osiguranjem od odgovornosti prema trećim osobama, vaše vlastite ozljede (zajedno s mogućim) posljedice) ili smrt neće. Međutim, možete biti zaštićeni od takvih okolnosti ako kupite bilo koju od naših zaštita za osobnu nesreću odvojeno.

 

DEFINICIJE


Za potrebe ovog dokumenta dali smo sljedeće riječi ili izraze posebno značenje:

 

neuobičajeno korištenje: znači da vaše korištenje vozila dok ste vi zaduženi za njega nije u skladu sa zakonima o cestovnom prometu koji prevladavaju i / ili ne ispunjavaju uvjete lokalnih uvjeta najma i / ili ne zadovoljavaju sa standardima vožnje koji bi se očekivali od razumnog i razboritog vozača

 

Izvješće o nesreći ("izjava o nezgodi"): potpuna i potpuna potpisana izjava (uključujući i sve druge dokumente) koja bilježi sve činjenice o nesreći ili incidentu kako su se dogodile (na primjer, kako se događaj dogodio, prirodu štete na vozilu, mjesto na kojem se dogodio incident, datume i okolnosti i eventualne pojedinosti o potencijalnim svjedocima)

 

Prtljaga: Vozaču označava putničke putne torbe i kovčege te osobne stvari i stvari koje oni sadrže. Osobni predmeti uključuju vrijednosti vrijedne pet stotina eura (500 eura) ili više, kao i nakit (prirodni biseri i kultivirani biseri, dragocjeno i poludrago kamenje) i krzna koja pripadaju vozačima i putnicima Prtljaga uključuje prijenosna računala, elektroničke dnevnike, audiovizualne materijale oprema, kamere, video rekorderi i Hi-Fi oprema koja pripada vozaču ili njegovim putnicima.

 

Tjelesna ozljeda (ili tjelesna ozljeda) znači svaku tjelesnu povredu koju je pretrpjela osoba koja je prouzročena kao izravna posljedica nesreće; to nije nešto što je namjerno samoinicijativno i nije posljedica bolesti ili bolesti

 

Knjigovodstvena vrijednost: znači vrijednost koju je vozilo zabilježilo kao vrijedno za nas u našim knjigama u vrijeme incidenta.

 

Sudar znači udar vozila s drugim nepokretnim ili pokretnim tijelom ili predmetom

 

Iznos učešća u šteti je određeni iznos novca koji je, pod uvjetom da ste se pridržavali uvjeta i uvjeta Lokalnog najma, a nije počinio kršenje bilo kojeg primjenjivog zakona, maksimalni iznos koji ćemo vam naplatiti za troškove štete prouzročene vozilu kao rezultat sudara tijekom razdoblja najma ili pokušaja krađe; ili gubitak vozila ako je otpisan jer je nepopravljiv ili ako je ukraden i mi ga ne dobijemo natrag. Prekomjerni iznos je iznos koji se ne može odbaciti i kojim se upravlja prema uvjetima zaštitnog proizvoda koji ste kupili.

 

Uvjeti i odredbe lokalnog najma označavaju dokument koji potvrđujete da ste pročitali i odobrili kada potpišete ugovor o najmu i koji određuje prava i obveze koje će se primjenjivati i na vas i na nas tijekom razdoblja najma

 

Gubitak korištenja opisuje okolnosti u kojima vozilo nije dostupno za najam drugom kupcu, jer je kao posljedica sudara tijekom najma bilo oštećeno i moramo ga skinuti s ceste kako bismo ga popravili

 

Putnik je svaka druga osoba, osim vozača koji se prevozi ili putuje u vozilu ili na vozilu bez naknade. Putnik će se smatrati trećom stranom prema obveznim sustavima osiguranja od odgovornosti treće strane

 

Zaštita (ili zaštita) u ovom dokumentu odnosi se na način na koji je vaša financijska odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak vozila ograničena na iznos učešća u šteti.

 

Treća strana znači bilo koju stranu u incidentu - osim vozača vozila. Radi izbjegavanja sumnje, Putnik se smatra trećom stranom

 

Osiguranje od odgovornosti prema trećim osobama znači osiguranje koje vozaču vozila pruža zaštitu od odgovornosti za potraživanja druge strane za štetu na njegovom / njezinom vlasništvu ili za tjelesne ozljede ili smrt nastale uslijed nezgode nastale tijekom korištenja vozila. Pokriće treće strane je obvezni zakonski zahtjev i stoga je sastavni dio naše usluge iznajmljivanja. Trošak je uključen u cijenu najma.

 

Vozilo znači vozilo koje ćete iznajmiti od nas ili ćete voziti s našim ovlaštenjem.

 

Mi ili mi / mi ili mi / Naši ili naši znači Europcar


 

1. Odredbe o obveznom osiguranju od odgovornosti treće strane


Prema zakonima svih zemalja u kojima poslujemo našim uslugama iznajmljivanja vozila imamo obvezu osigurati naša vozila od odgovornosti za potraživanja ili radnje trećih strana. Kupili smo najbolje osiguranje od odgovornosti treće strane od najistaknutijih osiguravatelja u poslovanju i automatski se uključuje kao dio usluga najma vozila. Stoga ćete se, naravno, pokriti do razine koju zakonski zahtijeva zemlja u kojoj iznajmljujete vozilo za posljedice koje drugi mogu pretrpjeti kao izravan rezultat vaših radnji dok vozite vozilo. 

 

Za što sam pokriven?

 

Kao što je propisano zakonom, osigurani ste od odgovornosti za financijske troškove bilo koje od sljedećih posljedica koje mogu nastati kao posljedica incidenta koji uzrokujete kada koristite vozilo: 

 

• tjelesne ozljede ili smrt koju su pretrpjele treće strane; i

• imovinska šteta koju su pretrpjele treće strane i gubici i troškovi nastali kao posljedica štete.

 

Što je izuzeto iz pokrića?

 

Osiguranje od odgovornosti treće strane ne pokriva:

 

• tjelesne ozljede ili smrt koju možete (vozač u vrijeme sudara) trpjeti; ili

• bilo kakvu štetu ili gubitak vaše osobne imovine ili imovine; ili

• bilo kakvoaoštećenja vozila

 

Koliki je iznos moje financijske izloženosti za odgovornost treće strane?

 

Pod uvjetom da niste počinili kršenje bilo kojeg primjenjivog zakona (uključujući sve relevantne propise o cestovnom prometu) tada ćete biti pokriveni za financijske troškove bilo koje odgovornosti treće strane koja je nastala kao posljedica sudara koji možete uzrokovati dok vozite vozilo do razine koju je zakonski propisala zemlja u kojoj iznajmljujete vozilo. 

 

Međutim, ako niste postupili u skladu s tim zakonima i / ili propisima, dok će naš osiguratelj i dalje ispunjavati svoje obveze prema trećim stranama prema politici osiguranja od odgovornosti treće strane, ona može tražiti da vam nadoknadi neke ili sve troškove može platiti toj trećoj strani kao rezultat incidenta. 

 

Kako nas obavijestiti? 

 

U okolnostima koje uključuju treće strane važno je da učinite sve što je u vašoj moći kako biste ispravno ispunili i potpisali Izvješće o nezgodi ("Constat d’accident") koji nam daje sve relevantne podatke o incidentu i Trećoj strani. To će nam omogućiti da branimo naš slučaj protiv treće strane (ako ste odgovorni za incident) ili da nadoknadite troškove treće strane (ako je treća strana odgovorna za incident). Obrazac Izvješća o nesreći treba nam poslati u roku od 5 radnih dana od incidenta ili čim to razumno možete učiniti u danim okolnostima. 

 

2. Odredbe o zaštitnim proizvodima

 

OGRANIČENJE UČEŠĆA U ŠTETI 

 

Naš proizvod za ograničenje od oštećenja sudara ograničava vašu financijsku izloženost za štetu koja je prouzročena vozilu dok je u vašoj skrbi. Ako kupite naš standardni proizvod za zaštitu od sudara i pridržavate se važećih zakona i uvjeta Lokalnog najma, mi ćemo platiti troškove oštećenja vozila koje premašuju iznos učešća. Iznos učešća možete smanjiti ili eliminirati kupnjom naših proizvoda  premijum / ili medium umjesto standardnog ograničenja učešća u šteti.

 

Ovo ograničenje ne pokriva gubitak ili krađu ili štetu na predmetima ili imovini (uključujući prtljagu ili robu) koji se odlažu ili čuvaju ili transportiraju u ili na vozilu vi ili bilo koji putnik.

 

Od čega  me to štiti? 

 

Ovaj proizvod vas štiti od odgovornosti za bilo koji iznos veći od iznosa učešća u šteti za sljedeće kombinirane troškove povezane s:

 

• trošak oštećenja ili popravka vozila ili njegove knjigovodstvene vrijednosti ako nije popravljiv i mora biti otpisan; i

• gubitak uporabe u vozilu za vrijeme popravka i / ili otpisa; i u okolnostima u kojima:

• sudarite se s fiksnim ili pokretnim objektom; ili

• Vozilo je podvrgnuto vandalizmu dok vozite ili ga koristite; ili

• bilo koje staklo (uključujući krovne prozore ili panoramske krovove) ili svjetla ili reflektori su oštećeni ili slomljeni ili su gume oštećene ili probušene tijekom sudara

• Prirodne katastrofe: biti ćete pokriveni za posljedice događaja koji se kvalificiraju kao prirodne katastrofe kako je definirano u francuskom zakonu. Učešće u šteti , koji je određen Uredbom, i dalje će biti plaćen od strane iznajmljivača.

 

Što je izuzeto iz pokrića? 

 

• Vi ćete biti financijski odgovorni za punu cijenu štete na vozilu ako je šteta prouzročena:

          o namjernim djelima vozača; ili

          o u slučaju eksplozije ili požara u vozilu jer ga koristite za prijevoz opasnih tvari (opasna roba je bilo koji proizvod ili tvar koja se zbog svoje prirode i / ili glavnih značajki razumno smatra opasnim i ako se ne transportira s odgovarajućim oprezom i sigurnošću, može prouzročiti štetu vozilu i bilo kojoj trećoj osobi unutar razumne udaljenosti od vozila); ili

          o cijelom ili djelomičnom krađom ili vandalizmom dok je vozilo ostavljeno parkirano bez nadzora.

          o vašom nepažnjom (što je ponašanje koje je ispod standarda koje očekuje razumno razumna osoba u sličnim okolnostima) ili nemar vaših putnika (na primjer, ali ne ograničavajući se na požar uzrokovan uporabom ili odlaganjem cigareta ili cigara);

          o jer su tipke izgubljene ili ukradene

• Gubitak ili oštećenje vlastite imovine koja se prevozi ili zadržava u ili na vozilu tijekom razdoblja najma

 

Što moram učiniti da bih imao koristi od zaštite? 

 

Morate:

• kupiti zaštitu;

• poštivati uvjete i uvjete lokalnog zakupa te sve važeće zakone i propise o lokalnom prometu kada vozite vozilo;

• obavijestite nas u roku od 24 sata od datuma kada se incident dogodio i, u svakom slučaju, prije isteka razdoblja najma. Morate nam također vratiti potpuni i cjeloviti Izvještaj o nesreći i / ili bilo koji drugi dokument za koji smatrate da će biti koristan za njegovu podršku.

 

Koliki je iznos moje financijske izloženosti? 

 

Ako je vozilo tijekom najma vozila oštećeno i niste kupili ovu zaštitu, morat ćete platiti ukupni trošak štete kao i naknadu zbog njegove imobilizacije.

 

Mi ćemo izračunati prosječnu cijenu lakšeg oštećenja od matrice tablice koja se može naći na našim postajama. Ako šteta nije navedena u matrici tablice (jer se ne uklapa u ono što se smatra "lakšim oštećenjem" ili ako nije moguće izračunati prosječnu cijenu), tada će neovisni stručnjak ocijeniti trošak štete koji može biti koliko i puna knjigovodstvena vrijednost

 

Međutim, pod uvjetom da ste se pridržavali odredbi i uvjeta Lokalnog najma te važećih zakona i prometnih propisa, maksimalni iznos koji ćete morati platiti je višak.

 

Zaštita od krađe

 

 Naši proizvodi za zaštitu od krađe ograničavaju vašu financijsku izloženost zbog gubitka vozila ako je ukradena ili ako je oštećena jer je podvrgnuta pokušaju krađe ili je vozilo predmet vandalizma dok je vozilo ostavljeno parkirano bez nadzora tijekom najma , Ako ste tada kupili ovaj proizvod, pod uvjetom da ste se pridržavali uvjeta Lokalnog najma, platit ćemo troškove nastale krađom, pokušajem krađe ili vandalizma koji su veći od iznosa učešća. Možete smanjiti ili eliminirati iznos učešća kupnjom naših proizvoda za zaštitu premijum umjesto protuprovalne zaštite.

 

Od čega sam zaštićen? 

 

Ovaj proizvod vas štiti od odgovornosti za bilo koji iznos veći od iznosa učešća za sljedeće kombinirane troškove povezane s:

 

• Trošak oštećenja ili popravka vozila (ako je vraćen) ili knjigovodstvena vrijednost vozila ako je izgubljen

• Naš gubitak uporabe u vozilu za vrijeme popravka i / ili otpisa;

 

u okolnostima:

 

• krađe vozila i bilo kojeg pribora uslijed pojave razbijanja i ulaska (pribor je bilo koja standardna komponenta ugrađena u ili na vozilo od strane konstruktora)

• pokušaj krađe vozila i pribora

• bilo koji čin vandalizma na Vozilu dok je on nepokretan i ostavljen bez nadzora

• bilo koje staklo ili svjetla ili retrovizori koji mogu biti oštećeni ili slomljeni ili gume koje su oštećene ili probušene uslijed krađe ili pokušaja krađe

 

Što je izuzeto iz zaštite? 

 

Proizvod vas neće zaštititi u sljedećim okolnostima:

 

• Ako je vozilo ukradeno ili oštećeno zbog vašeg nemara ili točnije (ali bez ograničenja) kao posljedica ostavljanja ključeva u vozilu dok je on bez nadzora ili ako je isporučen neovlaštenoj osobi; neuspjeh da se sustav protiv krađe koristi na odgovarajući način, svaki vaš propust da nam vratite ključeve ili ste ostavili vozilo otključano kada ga ne koristite;

• Krađa ili oštećenje osobne i / ili povezane robe ili imovine i bilo koje robe koja se prevozi u ili na vozilu.

 

Što moram učiniti da bih imao koristi od pokrića? 

 

Morate:

 

• ** kupiti proizvoda;

• ** u skladu s uvjetima i odredbama lokalnog zakupa jer se primjenjuju na krađu ili potencijalnu krađu vozila

• ** obavijestiti lokalnu policiju o svakom incidentu ili događaju odmah ili čim je to razumno izvedivo te nam dostaviti policijsko izvješće ili dokaz da je krađa prijavljena policiji.

• Obavijestite stanicu za preuzimanje o krađi i vratite ključeve.

• Obavijestite nas na stanici za preuzimanje, u roku od 24 sata od vremena kada otkrijete da vozilo nedostaje i da nam proslijedite ključeve na mjestu gdje ste odabrali vozilo.

** to su minimalni zahtjevi.

 

Koliki je iznos moje financijske izloženosti? 

 

Ako je vozilo tijekom najma vozila ukradeno ili je oštećeno u pokušaju krađe ili zbog vandalizma, a vi niste kupili ovaj proizvod za zaštitu, tada ćete biti odgovorni za punu cijenu oštećenja vozila (ako je vozilo oporavljeno) ) ili za punu knjigovodstvenu vrijednost vozila, ako ona nije nadoknađena, kao i za naknadu za gubitak upotrebe izračunatu prema dnevnoj ugovorenoj stopi najma pomnoženom s brojem dana u kojima je vozilo ukradeno.

 

Uz zaštitu od krađe, pod uvjetom da ste se pridržavali odredbi i uvjeta Lokalnog najma, maksimalni iznos koji ćete nam morati platiti je učešće.

 

Stakla, svjetla i zaštita guma

 

Ovaj zaštitni proizvod primjenjivat će se na oštećenja na staklu (osim na krovovima ili panoramskim krovovima), svjetlima ili gumama u uvjetima normalnog korištenja vozila tijekom najma.

Ako i samo ako takva šteta nastane kao posljedica sudara, tada će troškove popravka ili zamjene stakla (uključujući krovne prozore ili panoramske krovove), svjetla ili gume pokriti zaštita od sudara.

 

Od čega sam zaštićen? 

 

Ako ste kupili ovaj proizvod, bit ćete zaštićeni od financijske odgovornosti za štetu:

 

• vjetrobransko staklo; ili

• bilo koje bočne ili stražnje prozore; ili

• leće (refleksija svjetla) i svjetla; ili

• retrovizori (samo stakleni proizvodi - ne kućište)

 

koji se nalaze u vozilu ili na vozilu ako dođe do oštećenja tijekom najma

 

• oštećenje guma na vozilu, osim ako proizlazi iz neuobičajene uporabe (vidi definiciju na stranici 1)

 

Od čega nisam zaštićen? 

 

Niste zaštićeni ovim proizvodom:

• protiv financijske odgovornosti za štetu na vozilu ako nastane zbog namjernih radnji ili nemara koje ste počinili tijekom korištenja vozila i koja uzrokuje štetu: ili

• za oštećenja na krovovima ili panoramskim krovovima; ili

• za krađu, požar ili vandalizam

• za administrativne troškove koji nastaju prilikom rukovanja bilo kakvim dosjeom štete.

 

Što moram učiniti kako bih imao koristi od zaštite? 

 

Morate:

• kupiti zaštitu

• poštivati uvjete i odredbe lokalnog zakupa, sve važeće zakone i lokalne prometne propise prilikom vožnje vozila,

• obavijestite nas u roku od 24 sata od datuma kada se incident dogodio i, u svakom slučaju, prije isteka razdoblja najma. Morate nam također vratiti potpuni i cjeloviti potpisani Izvještaj o nezgodi ili bilo koji drugi dokument koji povezuje sve činjenice kako su nastale (priroda štete na vozilu, mjesto na kojem se dogodio incident, datumi i okolnosti te potencijalni svjedok). detalji). Možete, naravno, uključiti i bilo koji drugi dokument za koji smatrate da će biti koristan kao potpora vašem Izvješću o nesreći. ,

 

Koliki je iznos moje financijske obveze? 

 

Ako je tijekom Vašeg najma bilo kakvo staklo ili svjetla na vozilu slomljena i / ili su gume na vozilu oštećene i niste kupili ovu zaštitu onda ćete biti odgovorni za cjelokupni trošak nastale štete.

 

Ako, međutim, kupite ovo staklo, svjetla i zaštitu guma jednim ili u kontekstu "Premium" paketa (i pod uvjetom da ste se pridržavali uvjeta Lokalnog najma i važećih zakona i propisa o cestovnom prometu), onda neće imati nikakvu financijsku odgovornost za takvu štetu.

 

Ako kupite ovo staklo, svjetla i zaštitu guma u kontekstu paketa "Medium" (pod uvjetom da ste se pridržavali uvjeta Lokalnog najma i važećih zakona i propisa o cestovnom prometu), maksimalni iznos koji ćete morati platiti nama je učešće


 

Asistencija plus

 

Za vrijeme trajanja najma, imate pravo na dodatnu naknadu 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu i pomoć u vezi s korištenjem vozila.

 

Kvarovi koje ste uzrokovali ili su posljedica uporabe pogrešnog goriva ili kvarova goriva, loma ili gubitka ključeva vozila, kao i probijanja i / ili oštećenja guma, kvara baterije isključeni su iz opsega besplatne usluge i podvrgnuti se ravnomjernom naplati

 

Naš zaštitni proizvod za pomoć plus ograničava vašu financijsku izloženost za ovog troška u takvim okolnostima. Ako kupite naš proizvod za pružanje pomoći  i pridržavate se važećih zakona i uvjeta lokalnog najma, mi ćemo platiti troškove oštećenja vozila koje premašuju učešće. Na dnevnu cijenu možete isključiti takve trokove kupnjom našeg proizvoda za zaštitu.

 

Od čega sam zaštićen? 

 

Ovaj proizvod vas štiti od odgovornosti za bilo kakvog troška u sljedećim okolnostima:

• kvarove goriva ili pogreške

• Prekid ili gubitak ključeva vozila

• Proboji i / ili oštećenje guma

• Kvar baterije (ispražnjena baterija)

 

Od čega nisam zaštićen? 

 

Nisam zaštićen od:

• Kvar motora zbog kvara baterije ili pogrešnog goriva

• za administrativne troškove koji nastaju prilikom rukovanja bilo kakvim dosjeom štete.

 

Što moram učiniti kako bih imao koristi od zaštite? 

 

Morate:

• kupite proizvod

• poštivati uvjete i odredbe lokalnog zakupa, sve važeće zakone i lokalne prometne propise prilikom vožnje vozila,

• Kada se neka od gore opisanih okolnosti dogodi tijekom Vašeg najma, morate se obratiti našoj Službi za pomoć na sljedeći broj 0800 35 4000 za Francusku i na +33 (1) 49 93 72 42 iz drugih zemalja, isključujući bilo koju drugu Uslugu.

 

Koliki je iznos moje financijske obveze? 

 

Ako tijekom iznajmljivanja imate kvarove na gorivu ili greške, lom ili gubitak ključeva vozila, probijanje i / ili kvarenje guma, kvar baterije i niste kupili ovu zaštitu onda ćete biti odgovorni za stanarinu za našu pomoć i kvar servis.

Ako kupite ovu zaštitu i ako ste kontaktirali našu servisnu službu isključujući bilo koju drugu uslugu, nećete platiti takve troškove.

 

Osobna zaštita od nezgode i prtljage


Sljedeći podaci služe samo kao informacija i ne zamjenjuju ili nadopunjuju odredbe i uvjete politike AXA Corporates Solution (PAI # XFR0078448GP / SPAI # XFR0078449GP) čije kopije možete pronaći na europcar.fr.

 

Dok mi automatski uključujemo osiguranje od odgovornosti treće strane kao dio naših usluga iznajmljivanja vozila (za detalje o ovom osiguranju pogledajte odjeljak [I] gore pod naslovom 'Osiguranje od odgovornosti treće strane') ovo ne pokriva tjelesne ozljede koje je pretrpjela osoba koja vozi Vozilo u trenutku sudara Ako ste uzrok sudara dok vozite vozilo, zbog toga nećete biti pokriveni osiguranjem od odgovornosti treće osobe za najam automobila ili osiguranjem od odgovornosti treće strane za financijske posljedice:

 

• osobne tjelesne ozljede ili smrt; ili

• bilo kakvu štetu ili gubitak vašeg prtljage, osobne imovine ili imovine.

 

Kako bismo u takvim okolnostima sveli na najmanju moguću mjeru financijsku izloženost za takvu štetu, gubitak ili ozljedu, nudimo dva odvojena proizvoda koje možete kupiti na nekumulativnoj osnovi.

 

• Prvi proizvod (zaštita od osobne nezgode) osigurava pokriće za medicinske troškove nastale kao posljedica ozljeda; i / ili jednokratnu naknadu ako ste invalid ili ako umrete uslijed sudara (ili nesreće).

• Drugi proizvod (super zaštita od osobne nezgode) pruža veću i najbolju zaštitu u klasi za medicinske troškove nastale kao posljedica pretrpljenih ozljeda; i / ili odšteta u paušalnom iznosu ako ste invalidi ili umrete uslijed sudara (ili nesreće) i u pokriću prtljage.

 

Razdoblje valjanosti ovih proizvoda odgovara datumima navedenim na vašem računu za najam s najviše 120 uzastopnih dana.

 


Osobna zaštita od  nezgoda

 

Za što sam pokriven?

 

Pod ovim proizvodom za zaštitu možete potraživati financijske troškove bilo koje od sljedećih mogućih posljedica koje proizlaze iz vaše smrti ili ozljede u sudaru do kojeg dolazi kada vozite vozilo:

 

• jednokratno plaćanje u iznosu do najviše 50.000 €

          o u slučaju vaše smrti (ili pretpostavke smrti) u roku od 24 mjeseca od sudara ili incidenta; ili

          o ako naposljetku ostanete djelomično ili potpuno onesposobljeni posljedicama sudara ili incidenta;

• medicinski troškovi do maksimalno 2.500 € (što uključuje hospitalizaciju, konzultacije i troškove lijekova; rendgenske snimke i relevantne medicinske testove; liječenje zuba ili bilo kakvu protetiku) koje je potrebno zbog sudara ili incidenta.

 

Ako ste vi i / ili vaši putnici žrtve sudara tijekom razdoblja najma, tada, pod uvjetom da ste kupili proizvod (u kojem slučaju će se zaštita odnositi na vas i sve putnike u vozilu), možese  podnijeti zahtjev protiv onoga tko je kriv. Kao rezultat:

 

          o Putnici, koji se uvijek smatraju trećom osobom prema režimu osiguranja od odgovornosti treće strane, bit će nadoknađeni, bez obzira na odgovornost vozača, osiguranjem od odgovornosti treće strane, oni također mogu naplaćivati jednokratnu naknadu štete koju imaju prema Proizvod za osobnu nesreću

          o Ako niste uzrok sudara dok vozite vozilo (vozač koji nije kriv), možete kumulirati naknadu štete za osiguranje od odgovornosti treće strane, uz jednokratnu naknadu štete koju ima na temelju osobne nezgode Zaštitni proizvod,

          o Ako ste uzrok sudara dok vozite vozilo (vozač koji je kriv), nećete imati pravo na naknadu iz osiguranja od odgovornosti treće strane, ali možete naplatiti odštetu u paušalnom iznosu za koju imate pravo proizvodu za osobnu nesreću

 

Što je (uglavnom) isključeno iz pokrića? 

 

Ova zaštita od osobnih nesreća ne obuhvaća:

• bilo koji od gore navedenih troškova ako trošak nije nastao kao izravna posljedica sudara ili incidenta koji su se dogodili dok ste bili pod kontrolom vozila ili ako ste namjerno prouzročili ili izazvali nesreću ili sudar; ili

• sve troškove koji se odnose na liječenje koje ste primili ili zdravstvena stanja koja ste imali prije nesreće ili incidenta; ili

• bilo kakvu štetu ili gubitak vaše osobne imovine ili imovine; ili

• bilo kakve štete na vozilu

 

Potpuniji sažetak pokrića koju pruža ovaj proizvod za osobnu zaštitu možete pronaći na [europcar.com]

 

Koliki je iznos moje financijske izloženosti? 

 

Pod uvjetom da niste prekršili bilo koji primjenjivi zakon (uključujući sve relevantne propise o cestovnom prometu i, posebno, koji se odnose na nošenje sigurnosnih pojaseva i ne premašuju službeni putnički kapacitet vozila - na primjer, ako je 7 osoba ozlijeđeno u Vozilo s 5 sjedala tada se osobna zaštita od nezgode neće uopće primjenjivati) tada ćete imati pravo na zaštitu do gore navedene granice štete.

 

Međutim, ako niste postupili u skladu s tim zakonima i / ili propisima, naš osiguratelj može odbiti pokriće ili, ako se može dokazati da ste djelomično odgovorni za razinu ozljede koju ste pretrpjeli u sudaru ili incidentu, može nastojati smanjiti svoju odgovornost za troškove.

 

Kako obavijestiti osiguravajuće društvo? 

 

Važno je da učinite sve što je u vašoj moći da pravilno popunite i potpišete obrazac zahtjeva za slučaj nesreće koji će biti dostupan na našoj web stranici europcar.fr. To osiguravajućem društvu daje sve relevantne pojedinosti o incidentu i omogućit će da osigura da se vaš zahtjev rješava na najučinkovitiji mogući način. Obrazac zahtjeva za slučaj nezgode treba dostaviti osiguravajućem društvu (koji se podaci navode u obrascu zahtjeva) u roku od najviše 5 radnih dana od sudara ili incidenta

Super osobna zaštita od nezgode

 

Za što sam pokriven? 

 

Pod ovim proizvodom za zaštitu možete podnijeti zahtjev za financijske troškove bilo koje od sljedećih mogućih posljedica koje proizlaze iz vaše smrti ili ozljede uslijed sudara do kojeg dolazi kada vozite vozilo ili oštećenja ili gubitka osobnih stvari:

 

• jednokratno plaćanje do najviše 200.000 €

          o u slučaju vaše smrti (ili pretpostavke smrti) u roku od 24 mjeseca od sudara ili incidenta; ili

          o ako naposljetku ostanete djelomično ili potpuno onesposobljen posljedicama sudara ili incidenta;

• medicinski troškovi do maksimalno 10.000 € (što uključuje hospitalizaciju, konzultacije i troškove lijekova; rendgenske snimke i relevantne medicinske testove; liječenje zubima ili bilo kakvu protetiku) koje je potrebno zbog sudara ili incidenta.

• Gubitak, oštećenje, krađa ili uništenje vašie prtljage i osobnih stvari koje se u njima nalaze do najviše 5.000 € kao posljedica sudara ili krađe.

 

Ako ste vi i / ili vaši putnici žrtve sudara tijekom razdoblja najma, tada, pod uvjetom da ste kupili proizvod (u kojem slučaju će se zaštita odnositi na vas i sve putnike u vozilu), protiv njega se može podnijeti zahtjev tko je kriv. Kao rezultat:

 

          o Putnici, koji se uvijek smatraju trećom stranom prema režimu osiguranja od odgovornosti treće strane, bit će nadoknađeni za ozljede, gubitak ili oštećenje osobne imovine, bez obzira na odgovornost vozača, osiguranjem od odgovornosti za štetu treće strane, a mogu i naplatiti jednokratnu naknadu štete koju imaju na temelju proizvoda Super Personal Accident Protection

          o Ako niste uzrok sudara dok vozite vozilo (vozač koji nije kriv), možete kumulirati naknadu za osiguranje od odgovornosti treće strane za ozljede, gubitak ili oštećenje osobne imovine, s paušalom naknadu štete koju ima na temelju proizvoda Super Personal Accident Protection,

          o Ako ste uzrok sudara dok vozite vozilo (vozač koji je kriv), nećete imati koristi od naknade za ozljede, gubitak ili oštećenje osobne imovine, od osiguranja od odgovornosti treće osobe, ali može prikupiti jednokratnu naknadu štete koju imaju na temelju proizvoda Super Personal Accident Protection

 

Što je (uglavnom) isključeno iz pokrića? 

 

Ova zaštita od super osobnih nezgoda ne pokriva:

• bilo koji od gore navedenih troškova ako trošak nije nastao kao izravna posljedica sudara ili incidenta koji su se dogodili dok ste bili pod kontrolom vozila ili ako ste namjerno prouzročili ili izazvali nesreću ili sudar; ili

• sve troškove koji se odnose na liječenje koje ste primili ili zdravstvena stanja koja ste imali prije nesreće ili incidenta; ili

• trošak gubitka ili uništenja ili oštećenja vaše prtljage ako je to slučaj

          o Oštećenja uzrokovana normalnim trošenjem i habanjem, amortizacijom i inherentnim nedostacima u pogledu prtljage.

          o Oštećenja uzrokovana moljcima ili štetočinama ili načinom čišćenja, popravljanja ili obnavljanja ili loše rukovanje prtljagom kroz djelovanje vozača

          o Šteta nastala oduzimanjem, oduzimanjem ili uništavanjem po nalogu upravnog tijela.

          o Krađe počinjene kada vrata, prozori i prtljažnik vozila nisu bili zaključani.

          o Krađa vozila provalom vozila koja se nalazi u putničkom prostoru otvorenih ili konvertibilnih vozila.

          o Međutim, pokriće se primjenjuje na vozilo, ako je smješteno u prtljažniku gore navedenih vozila, pod uvjetom da je dotično zaključano i nedostupna iz unutrašnjosti vozila.

• Sljedeće pošiljke nisu pokrivene:

          zubne proteze, umjetne oči i druge proteze, naočale i kontaktne leće. Novac, osobni dokumenti, komercijalni dokumenti, administrativni dokumenti, putnički čekovi, kreditne kartice, avionske karte, putne karte i vaučeri. Ključevi ili slično (magna cart itd.). Mobitel.

          o Dragulji, krzno i drugi predmeti vrijednosti ostavljeni u vozilu bez nadzora u bilo kojem trenutku.

          o Prtljaga, stvari i osobne stvari ostavljene u parkiranom vozilu između 22:00 i 06:00 sati.

• bilo kakve štete na vozilu

 

Koliki je iznos moje financijske izloženosti? 

 

Pod uvjetom da niste prekršili bilo koji primjenjivi zakon (uključujući sve relevantne propise o cestovnom prometu i, posebno, koji se odnose na nošenje sigurnosnih pojaseva i ne premašuju službeni putnički kapacitet vozila - na primjer, ako je 7 osoba ozlijeđeno u Vozilo sa 5 sjedala tada se zaštita od osobne nezgode jednostavno neće uopće primjenjivati) tada ćete imati pravo na zaštitu do gore navedene granice štete.

 

Međutim, ako niste postupili u skladu s tim zakonima i / ili propisima, naš osiguratelj može odbiti pokriće ili, ako se može dokazati da ste djelomično odgovorni za razinu ozljede koju ste pretrpjeli u sudaru ili incidentu, može nastojati smanjiti svoju odgovornost za troškove.

 

Kako obavijestiti osiguravajuće društvo? 

 

Važno je da učinite sve što je u vašoj moći da pravilno popunite i potpišete obrazac zahtjeva za slučaj nesreće koji će biti dostupan na našoj web stranici europcar.fr. To osiguravajućem društvu daje sve relevantne pojedinosti o incidentu i omogućit će da osigura da se vaš zahtjev rješava na najučinkovitiji mogući način. Obrazac zahtjeva za slučaj nezgode treba dostaviti osiguravajućem društvu (koji se navodi u obrascu zahtjeva) u roku od najviše 5 radnih dana od sudara ili incidenta.

 

 

 

Naši paketi zaštite

 

Kliknite ovdje da biste vidjeli sve informacije o našim paketima zaštite (Basic, Medium i Premium).

 

Iznajmljivanje u Ujedinjenom Kraljevstvu: kliknite ovdje da biste vidjeli više pojedinosti.

 

Iznajmljivanje u Portugalu, Italiji i Belgiji: kliknite ovdje da biste vidjeli više pojedinosti.

 

Iznajmljivanje u Francuskoj, Njemačkoj i Španjolskoj: kliknite ovdje da biste vidjeli više pojedinosti.

 

4. Preuzmi


Kliknite ovdje za preuzimanje potpunih uvjeta i uvjeta zaštite osoba.

Kliknite  ovdje za preuzimanje potpunih uvjeta i uvjeta za zaštitu osobnih nezgoda.

Kliknite ovdje da biste preuzeli OBRAZAC ZA ZAHTJEV - Smrt u slučaju nezgode, slučajno trajno onesposobljavanje, Medicinski troškovi, Prtljaga.


Ispiši

Nazovite naš rezervacijski centar (+385) 52 390 090

O Vašoj rezervaciji
Poslovni centar
Pravne informacije

Iste pametne aplikacije. Više mobilnosti.

Sada preuzmite Europcar mobilnu aplikaciju za iPhone, iPad i Android!

Mapa stranice Europcar lokacije Hoteli u Hrvatskoj Kontaktirajte nas Uvjeti i odredbe najma Terms and Conditions

© Europcar Croatia 2019