Naprednapretraga

Uvjeti i odredbe

 

Pravila upravljanja štetom

Primjenjivo za najam u sljedećim zemljama: Njemačka, Francuska, Velika Britanija, Italija, Portugal, Španjolska, Belgija.

Za više informacija o politici upravljanja štetama u drugim državama, molimo pogledajte uvjete i odredbe najma koje se primjenjuju u tim zemljama.

 

Što će se dogoditi ako oštetite vozilo tijekom najma?

 

Prema našem iskustvu, naši iznajmljivači voze vrlo pažljivo i događa se nekoliko nezgoda. Tako su slučajevi oštećenja vozila iznimka, a ne pravilo. Ali važno je razumjeti kako ćemo upravljati

ako se dogodi.

 

Europcar je uveo jasnu politiku upravljanja štetama kako bi objasnio kako ćemo vam fakturirati svaku štetu koju napravite za vozilo tijekom najma. Za punu verziju ovog pravila pogledajte naše Uvjete i odredbe.

Možda niste u potpunosti odgovorni

Imajte na umu da, ovisno o vrsti zaštite koju ste kupili za najam, možda nećete morati platiti štetu, ili možete biti samo djelomično odgovorni. Pogledajte odredbe Europcar osiguranja i zaštite u Uvjetima i odredbama.

 

1. Šteta identificirana s vama pri povratku vozila

Ako identificirate određenu štetu kod zastupnika ili zastupnika Europcar-a kada vratite vozilo, možete priznati štetu potpisivanjem Izjave o povratu vozila. Europcar će vam zatim dostaviti račun koji opisuje troškove popravka plus administrativnu naknadu za tretman imobilizacije štete i vozila koja će vam biti naplaćena.

 

Troškovi popravka ovise o vrsti oštećenja:

→ Lako oštećenje, nematerijalna oštećenja koja ne utječu na sigurnu vožnju vozila, kao što su ogrebotine; svjetlosni utjecaji na vjetrobransko staklo, ogrebotine na branicima: Naknade se naplaćuju na temelju Europcar preporučenog cjenika dostupnog na bilo kojoj Europcar stanici.

→ Veća oštećenja koja ugrožavaju uporabu vozila i zahtijevaju privremenu imobilizaciju, kao što je oštećenje karoserije. Ovu vrstu štete procijenit će neovisni stručnjak i naplaćivati prema stručnom izvješću ili procjeni troškova od strane neovisne auto-servisne garaže.

 

Ako osporite štetu i odlučite da ne potpišete izjavu o povratu vozila, Europcar će primijeniti dolje opisani postupak (vidi odjeljak 2).

2. Štete utvrđene nakon što ste završili najam i otišli

(Na primjer, ostavili ste vozilo izvan radnog vremena)
 

Ako Europcar agent ili predstavnik identificira određenu štetu kada pregledaju vozilo nakon što ste završili najam i napustili vozilo, Europcar će vam poslati sljedeće dokumente:

- Izjava o povratu vozila koja opisuje sve utvrđene štete

- Slike šteta

- procjenu troškova popravka koji će varirati ovisno o vrsti štete (vidi gore) plus administrativnu naknadu za liječenje štete i imobilizaciju vozila.

 

Ako želite osporiti utvrđenu štetu ili troškove popravka, trebate nas kontaktirati e-poštom ili pismom u roku od 14 dana od slanja dokumenata. Na kraju ovog razdoblja od 14 dana, Europcar vam može naplatiti troškove popravka i administrativne troškove.

3. Zahtjevi

Ako želite osporiti vaš račun o šteti, možete poslati zahtjev na naš odjel za odnose s klijentima ecicustomerservice@europcar.com.

Također možete podnijeti zahtjev Europskoj službi za mirenje u iznajmljivanju automobila (ECRCS) (http://www.ecrcs.eu/)
 
Ispiši

Nazovite naš rezervacijski centar (+385) 52 390 090

O Vašoj rezervaciji
Poslovni centar
Pravne informacije

Iste pametne aplikacije. Više mobilnosti.

Sada preuzmite Europcar mobilnu aplikaciju za iPhone, iPad i Android!

Mapa stranice Europcar lokacije Hoteli u Hrvatskoj Kontaktirajte nas Uvjeti i odredbe najma Terms and Conditions

© Europcar Croatia 2019